Published on August 16th, 2023

Location: Hungary

SPORTFIVE Hungary Kft. és PENNY Market Kft: újabb mérföldkő a partnerségben

A SPORTFIVE Hungary Kft. - mint a Ferencvárosi Torna Club kizárólagos szponzorációs és marketing ügynöksége – és a PENNY Market Kft. örömmel jelentik be, hogy újabb három évre meghosszabbítják immáron hat éve tartó sikeres együttműködésüket. Ez a megállapodás tovább erősíti a két márka közötti köteléket és lehetővé teszi számukra, hogy közös céljaik felé haladjanak.

A SPORTFIVE és a PENNY együttműködésének részeként létrehozták a Groupama Arénában a PENNY Családi Szektort, melyen belül extra élményeket kínálnak az ide látogató családoknak. A 2017-ben kötött első közös szponzori szerződés idején 4037 nő vagy 18 év alatti gyermek vett részt legalább egy labdarúgó mérkőzésen egy szezonban, ez a szám a mai napra 285 százalékkal növekedett. 2021/22-ről 2022/23-ra 190-nel több családi bérletet értékesítettek, amely a stadionban eladott összes bérlet 1/5-ét teszi ki. Az együttműködésnek köszönhetően a gyermek bérletek száma 15,68 százalékkal nőtt az elmúlt egy év alatt. A SPORTFIVE és az FTC korábbi döntése alapján a PENNY Családi Szektorból száműzték a trágár beszédet és az oda nem illő viselkedést, ezzel is elősegítve hogy a szurkolók minél szélesebb rétege élvezhesse a minőségi meccseket.

A SPORTFIVE az együttműködés új elemeként büszkén jelenti be, hogy a stadionban lévő, az eddig is nagyon változatos és szórakoztató programelemeket felvonultató FanZone névadó szponzora a PENNY lett. Az új szezontól kezdve a terület a PENNY FanZone nevet viseli, és egy olyan dinamikus és izgalmas közösségi térként szolgál majd, melyben minden korosztály és rajongó megtalálhatja a számára vonzó programokat. A PENNY FanZone szerepe különleges és fontos, hiszen ez az a hely, ahol az FTC szurkolók közvetlenül kapcsolódhatnak a klubhoz, részt vehetnek izgalmas programokon és eseményeken, valamint találkozhatnak volt és jelenlegi Fradi játékosokkal is. A PENNY támogatásának köszönhetően a FanZone még látványosabb és színesebb élményt kínál majd minden mérkőzés alkalmával.

"A SPORTFIVE és a PENNY közötti partnerségünk mélyebb értékekhez és célokhoz vezet bennünket. Célunk, hogy minél több család számára tegyük elérhetővé a futballélményt és emlékezetessé tegyük a 34-szeres magyar rekordbajnok FTC mérkőzéseit. Büszkék vagyunk arra, hogy a PENNY-vel ilyen egyedülálló együttműködést sikerült kötnünk. Az új PENNY FanZone egy olyan tér lesz, ahol a családokra fókuszáló megközelítésünkkel a szurkolók számára még emlékezetesebb pillanatokat szeretnénk teremteni" - mondta Igaz András, a SPORTFIVE Hungary Kft. vezérigazgatója.

A mérkőzésnapokon a PENNY FanZone területén különböző témák köré rendezett programokkal találkozhatnak a kilátogató családok. Ilyen volt idén az Egészségnap, az Állatok Napja, de a fenntarthatóság témakörét is már többször feldolgozták a PENNY FanZone-ban, hogy ezzel is szórakoztató módon edukálják a szurkolókat.

„Nagy öröm számunkra, hogy a SPORTFIVE és a PENNY közötti partneri kapcsolat újabb mértföldkőhöz érkezett, és újabb három évre hosszabbíthattuk meg ezt a több mint hat éve tartó sikeres együttműködést. A Groupama Arénában a PENNY Családi Szektor a korábbiakban is nagy népszerűségnek örvendett, és biztosak vagyunk benne, hogy az új PENNY FanZone-nal még több család remek futballélményét tudjuk majd támogatni” – mondta Mathias Mentrop, a PENNY Market Kft. magyarországi vezérigazgatója

A SPORTFIVE büszke a PENNY-vel fennálló közös együttműködésre, melynek részeként az elkövetkező években még több izgalmas és sikeres kezdeményezést tervez. A két márka célja a közösség és a labdarúgás iránti szeretet minél szélesebb körű megerősítése.

  • About SPORTFIVE

    SPORTFIVE is a global sports marketing agency that delivers customer-centric solutions based on trust and transparency, deep industry experience and global relationships, digital intelligence and innovation. SPORTFIVE strategically and creatively connects brands, rightsholders, media platforms and fans to create and enable contemporary partnerships in sports.

    While creating and growing long-term value for all, SPORTFIVE often leads the sports business into the future through innovative digital solutions and strives to be the most progressive and respected partner in sports.

    Being at the centre of professional sport SPORTFIVE will use its unique position, in order to make a positive contribution to sustainability and to live up to the social and economic duty and responsibility, which sport and consequently all parties involved, also have. SPORTFIVE operates with a global mindset and network of over 1,200 local experts based in 15 countries around the world, active in Football, Golf, Esports, Motorsport, Handball, Tennis, American Football, Basketball, Ice Hockey, Rugby, Olympics and Multi-Sport Events and many more.

Press contacts

Subscribe to Media database

Visit our magazine

loading spinner